Zadanie:
Vytvorte jednoduchý adventný kalendár, ktorý zobrazí alebo vypíše prekvapenie, keď používateľ zvolí číslo dňa 

Python: Naprogramujte zoznam (list) alebo slovník (dictionary), kde každé číslo predstavuje deň a jeho „prekvapenie“. Keď používateľ zadá číslo dňa, vypíšte správu, napríklad „Dnes si otvoril okienko s čokoládou!“
Scratch: Vytvorte scénu s okienkami kalendára. Keď používateľ klikne na dané číslo, ukáže sa za ním prekvapenie (napr. obrázok darčeka alebo snehovej vločky).
Roblox Studio: Navrhnite adventný kalendár s objektmi označenými číslami. Po kliknutí na číslo (alebo po interakcii) sa objaví správa alebo animácia, napríklad darček, ktorý sa otvorí.

Python: Použite funkciu `input()`, aby si používateľ mohol zvoliť deň.
Scratch: Použite „kliknutie na objekt“ a ukryté správy, ktoré sa zobrazia po kliknutí.
Roblox Studio: Použite klikateľné objekty alebo skript na spustenie udalosti po interakcii.


Python: Použite modul datetime na automatickú detekciu aktuálneho dátumu.
Scratch: Nastavte obmedzenie, aby sa mohli otvoriť iba aktuálne alebo predchádzajúce dni.
Roblox Studio: Skombinujte adventný kalendár s časovačom alebo podmienkou na zobrazenie aktuálneho dňa.

