Zadanie: Vytvorte hru alebo program, kde snehuliak kreslí svoje vlastné umelecké dielo na zasneženú plochu!
Možnosti implementácie:
Python (Pygame)
- Hráč ovláda snehuliaka, ktorý pohybom za sebou zanecháva stopy vo forme farieb alebo snehových čiar.
- Cieľ: Nakresliť zimnú scénu (stromček, vločky, darčeky) alebo zbierať body za originálne vzory.
- Bonus: Pridajte „magické štetce“ (napr. farby alebo vzory), ktoré snehuliak môže zbierať.
Scratch
- Snehuliak kreslí stopu pomocou pera. Hráč rozhoduje o pohybe, aby vytvoril zimné obrázky (napr. vločky alebo stromčeky).
- Efekty: Pridajte možnosť meniť farbu čiary a zahrajte zvukové efekty pri kreslení.
- Bonus: Vložte výzvu – hráč má nakresliť určitý tvar, napr. snehovú vločku alebo hviezdu.
Roblox (Lua)
- Snehuliak zanecháva farebné stopy, keď sa pohybuje. Hráč môže kresliť vzory alebo tvary v 3D priestore.
- Efekty: Použite ParticleEmitter na vytváranie zábavných farebných čiar alebo iskričiek.
- Bonus: Pridajte časovač – hráč má obmedzený čas na vytvorenie čo najkrajšieho obrázku.
Bonusová výzva:
- Pridajte možnosť uložiť nakreslené umelecké diela.
- Vytvorte súťaž, kde hráči porovnajú svoje výtvory a získajú body za kreativitu.
- Pridajte prekážky, ktorým sa snehuliak musí vyhnúť pri kreslení.
Termín: Dokončite úlohu do polnoci 23. decembra a získajte ďalšie body!
- Nezabudnite svoje hry zaslať na adresu info@programovaniehrou.sk.
- Traja najaktívnejší účastníci adventnej programovacej súťaže získajú štýlové slúchadlá JBL Tune 520BT!
Ukážte, ako dokáže byť snehuliak umelecky nadaný!